Afscheid

Kantoor_afscheid
De heer en mevrouw Verheul-Verschoor nemen afscheid. Met hun wagen volgeladen lieten zij het Bureel achter en heffen vanuit Monte Carlo het glas op jouw gezondheid. Maar zij zijn niet de enigen die afscheid nemen.

Vandaag is het is precies vijf jaar geleden, dat Zweefmakreel deel ging uitmaken van het wereldwijde web. Ach vrienden, dank voor uw applaus, maar vijf jaar logdiscipline legde toch beslag op het onstuimige leven van de drie beheerders, en om nu eeuwig met Zweef door te gaan…

Photobucket

Maar wees gerust, er zijn plannen om iets anders op de rails te zetten, een idee dat in weerwil van het digitale tijdperk in een papieren eindproduct moet uitmonden. Zweefmakreel bevalt m.a.w. van een nieuw initiatief.

Photobucket

Mogen wij alle trouwe en toevallige bezoekers hartelijk danken voor jullie interesse en reacties. Wie weet, mogelijk zien jullie ons in papieren vorm in de etalages van de erkende boekhandel liggen. Meer willen we er nog niet over kwijt, maar als het eenmaal zover is, dan kun je er gewoon niet omheen. Het ga je goed.

Winfried                    &                  Bert                      &                   Henk

Photobucket

33 thoughts on “Afscheid

  1. Jemig, was ik net enigszins bijgekomen van het feit dat B & B het raam hadden dichtgegooid….. Gaan jullie dit hele weblog dichtgooien! Ik ben het er ABSOLUUT NIET MEE EENS!!
    Wat kan mij die boekhandel schelen? Er zijn boeken genoeg, maar er is maar één Zweefmakreel.
    (En jullie komen dan ook niet meer langs bij andere bloggers?)

  2. Kunne jullie ook niet ophoude, Draaikonte? Maar dat die verhale afgelope zijn betekent natuurlijk niet, dat je elke dag geen reactie meer mag plaatse.
    En nou allemaal: Draaie, anders dan ga je, gauw naar de haaie, eer je ‘t weeheet. Draaie…

  3. > Fruttekoek : De afscheidsreceptie is eergisteren a.s. in café De Blauwe BOB vanaf zes uur ‘s middags tot 18:00 uur ‘s avonds. Vaste kijkers mogen onbeperkt bestellen op onze kosten, zolang ze maar onbeperkt afrekenen op eigen kosten.

  4. Mijn tranen blijven vloeien en dat stopt pas als jullie een tegenbericht plaatsen voor al de gedupeerden

  5. zo dan, dat is een klap in mijn gezicht zo net voor de vakantie! Fijn!

    Hebben jullie trouwens de Ziggo reclame gevolgd ( die twee stoelen die voor de buis zitten en met elkaar praten) ‘t zijn net Barrie en Baps….

  6. Inderdaad jammer, heb dit weblog net pas ontdekt en ik lees nu dat het alweer gesloten is.
    Hoe dan ook, ik heb voorlopig wel even genoeg te lezen.
    En oja, veel succes natuurlijk zweefmakreeltje en aanverwanten.

  7. Wat jammer dat jullie stoppen! Maar wel goed om de knoop door te kunnen hakken want dat lukt mij niet erg:stoppen of doorgaan.
    Enne: Hoe weten we wanneer jullie boek uit komt? Ik zal jullie en B&B missen.

Leave a comment