De kroonlantaarn

Er is dus een club die zich bezighoudt met lantaarnpalen. Nou ja, je ziet ze overal, dus waarom ook niet. En zeker de lantaarns waarvoor deze club zich warm loopt zijn toch de moeite waard. Er verdwijnt al zoveel. Dus zouden we mooie dingen waar anderen ons op wijzen kunnen proberen in ere te herstellen. Wist je dat er kroonlantaarns bestaan? Nou, ik niet. Andere lantaarns dan? Eh, ja één soort voor in de stad en één voor langs de snelweg. Nee hoor, helemaal fout er zijn er veel meer. Maar niet zo mooi als deze en lees er hier eens wat meer over. Het is wel een leuk initiatief. Toch?

5 thoughts on “De kroonlantaarn

  1. Er wordt daar veel vernield, maar ik zie dat met lantaarnplalen niet direct gebeuren.

    Hoe meer ik er over nadenk, hoe voorder ik geraak.
    Waarmee ik bedoel dat ik vóór ben!

Leave a comment